1 maart 2014

Free Printable: Kalender Maart & April!



Tot voor kort hielden Dorus en ik alle afspraken bij op het whiteboard in de gang waar ook zijn werkrooster hing maar dat werd steeds onoverzichtelijker. Ik wilde graag in één oogopslag kunnen zien wanneer we bijvoorbeeld allebei vrij waren als ik een afspraak voor een etentje aan het maken was. Daar moest dus een kalender komen en na een korte en onbevredigende zoektocht besloot ik er zelf één te maken.
Het resultaat deel ik graag hier!

Na een middagje Photoshoppen had ik deze resultaten. Klik op het plaatje om naar mijn google drive te gaan waar je hem gelijk in PDF A4 formaat kunt downloaden!



Update: In google drive zelf wordt niet de volledige afbeelding weergegeven; wanneer je hem echter download via het pijltje links bovenin en niet via 'afbeelding opslaan' dan krijg je gewoon het volledige PDF bestand!






Voor een extra mooi resultaat kocht ik vellen karton bij Pipoos voor 54 cent per stuk. (200 gram) Er zit een structuur in het karton wat ik er erg goed bij vind passen! Ik was een beetje bezorgd dat het karton te dik zou zijn voor mijn printer maar hij had er gelukkig totaal geen moeite mee.








Ik ben erg tevreden met het resultaat. Een blik op het whiteboard in de gang en ik weet niet alleen wanneer we bijvoorbeeld samen kunnen eten maar ik wordt ook nog een keertje extra aan mijn eigen afspraken herinnerd voor ik de deur uit ga.








De rest van het jaar komt er steeds een maand van tevoren een nieuwe kalender online. Ik hoop dat ik er via mijn blog ook iemand anders blij mee kan maken! Veel plezier ermee en een foto'tje van een uitgeprint resultaat wordt zeker gewaardeerd ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten