4 augustus 2014

Shopping: Er Kan Altijd Wel Een Vaasje Bij

Herinnert iemand zich nog de vaasjes die ik een poosje terug bij de Karwei vond?

Nou, laatst was ik er weer. En toen hadden ze weer nieuwe. En toen nam ik er weer een mee. En ik maar hopen dat ik mijn keramiek verslaving kon beperken tot leuke serviesjes...




De grijze bolle vaas is te koop voor €16,99 en de nep bloemetjes van €3,69 vond ik er zo goed bij passen dat ik ze ook meenam.






Verder vond ik ook nog een klein rood potje op een rommelmarkt bij ons in de buurt. Hij was €1,50 maar ik heb vet onderhandeld en hem voor een euro meegenomen ;)






Nu heb ik van Dorus een verbod op vaasjes kopen gekregen. Omdat het er anders uit gaat zien als een uitverkochte bloemenwinkel. Ik denk dat hij wel gelijk heeft, het wordt hier ook aardig vol. Misschien straks weer als we een servieskast in de eetkamer krijgen, dan passen daar weer wat vazen bovenop. Every excuse is a good excuse ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten