2 oktober 2014

Woonbeurs 2014; Karwei Huis

Poef, dat was me het dagje wel! Gisteren was ik een paar uur op de woonbeurs in de RAI in Amsterdam en bij thuiskomst rolde ik gelijk mijn bedje in. Toch vond ik in de avond tijd om alvast een aantal foto's te editen en vanmorgen wil ik graag het huis van Karwei met jullie delen; één van de grootste verassingen als je het mij vraagt. Sowieso is Karwei de laatste tijd erg lekker bezig vind ik, met hun vaasjes, Pinterest pins en 'Idee van Karwei' magazine.




Net als vorig jaar stonden weer overal cactussen! Hier staan ze gewoon in kartonnen dozen op de stoep!










Ik ben helemaal wég van deze schitterende leren bank én alle styling eromheen. Je vind hem hier voor €1249,-


 




Wat een leuke verzameling vaasjes! Zo'n gedroogde berenklauw in een vaas vind ik ook heel mooi al ben ik wel wat bang om zoiets zelf te plukken. Als je de plant aanraakt kun je namelijk ernstige brandwonden oplopen, goed om in de gaten te houden als je zelf ook zo'n mooie stengel in huis wilt.




Leuk idee, een slinger van stoffen rondjes!






Tot zover de inspiratie uit het Karwei huis. Houd mijn blog in de gaten want er komt snel meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten